Auflistung: nach Autor Thomas, Oliver


Oder wählen Sie unten einen Buchstaben aus, um nach Nachnamen zu suchen
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
89 bis 108 von 262 Treffer < zurück   nächste >
ErscheinungsdatumTitelAutor(en)
2010Geschäftsmodelle hybrider Wertschöpfung im Maschinen- und Anlagenbau mit PIPESchlicker, Michael; Thomas, Oliver ; Johann, Frank
2017Geschäftsmodellevolution im Technischen Kundendienst des Maschinen- und Anlangenbaus durch additive Fertigung – Ersatzteilbereitstellung als smart ServiceVarwig, Andreas; Kammler, Friedemann; Thomas, Oliver 
2020Gestaltung und Erprobung einer Virtual-Reality-Anwendung zur Unterstützung des Prototypings in Design-Thinking-ProzessenVogel, Jannis; Schuir, Julian; Thomas, Oliver ; Teuteberg, Frank 
2021GLASSHOUSE – Dienstleistungsinnovationen in der Logistik mit Smart Glasses realisierenThomas, Oliver ; Ickerott, Ingmar; Berkemeier, Lisa; Werning, Sebastian; Zobel, Benedikt; Vogel, Jannis; Konusch, Dennis
2020GLASSHOUSE – Smart Glasses zur Unterstützung von LogistikdienstleistungenThomas, Oliver ; Ickerott, Ingmar; Berkemeier, Lisa; Werning, Sebastian; Zobel, Benedikt; Vogel, Jannis; Kaiser, Christian; Mollen-Ungru, Tobias; Neumann, Thomas
2018GLASSROOM – Kompetenzaufbau und -entwicklung in virtuellen LebensweltenThomas, Oliver ; Metzger, Dirk; Niegemann, Helmut; Welk, Markus; Becker, Thomas
2018Glassroom: Aus- und Weiterbildung mit Smart Glasses und Virtual Reality-Brillen im technischen KundendienstMetzger, Dirk; Jannaber, Sven; Berkemeier, Lisa; Thomas, Oliver 
2020Global Crises and the Role of BISEThomas, Oliver ; Hagen, Simon; Frank, Ulrich; Recker, Jan; Wessel, Lauri; Kammler, Friedemann; Zarvic, Novica; Timm, Ingo
2015Guest Editorial: Service ModelingThomas, Oliver ; Nuettgens, Markus
2017Help is on the Way - Providing User Support for EPC Modelling via a Systematic Procedure ModelJannaber, Sven; Riehle, Dennis M.; Delfmann, Patrick; Thomas, Oliver 
2017Help is on the way – Providing user support for EPC modelling via a systematic procedure modelJannaber, S.; Riehle, D.M.; Delfmann, P.; Thomas, O. 
2019How Do We Support Technical Tasks in the Age of Augmented Reality? Some Evidence from Prototyping in Mechanical EngineeringKammler, Friedemann; Brinker, Jonas; Vogel, Jannis; Hmaid, Tahany; Thomas, Oliver 
2019How do we support technical tasks in the age of augmented reality? Some evidence from prototyping in mechanical engineeringKammler, F.; Brinker, J.; Vogel, J.; Hmaid, T.; Thomas, O. 
2013How does an Enterprise become an anti-social system? A motivation for the need of social and cultural capital for retaining the corporate successBittmann, S.; Thomas, O. 
2010How to ensure correct process models? A semantic approach to deal with resource problemsFellmann, M.; Hogrebe, F.; Thomas, O. ; Nüttgens, M.
2023Impact and Limitations of AR-Based Guidance for Assembly WorkersDreesbach, Tobias; Beinke, Jan Heinrich; Dethloff, Arne; Van Dulmen, Fabian; Thomas, Oliver 
2018Impacts of Product-Service Systems on Sustainability - A structured Literature ReviewHüer, L.; Hagen, S.; Thomas, O. ; Pfisterer, H.-J.
2015Improving the success of continuous auditing projects with a comprehensive implementation frameworkKiesow, A.; Zarvic, N.; Thomas, O. 
2015Improving the Success of Continuous Auditing Projects with a Comprehensive Implementation FrameworkKiesow, Andreas; Zarvic, Novica; Thomas, Oliver 
2010Increase in productivity of technical customer services through intelligent mobile assistance systems [Produktivitätssteigerung technischer kundendienstleistungen durch intelligente mobile assistenzsysteme]Blinn, N.; Nüttgens, M.; Fellmann, M.; Thomas, O. ; Schlicker, M.