Auflistung: nach Autor Thomas, Oliver


Oder wählen Sie unten einen Buchstaben aus, um nach Nachnamen zu suchen
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
189 bis 208 von 262 Treffer < zurück   nächste >
ErscheinungsdatumTitelAutor(en)
2021School to go: Neues Lernen im Social-Media-StilEckle, Jannick; Jungfleisch, Anne; Stattkus, Daniel; Zarvic, Novica; Knopf, Julia; Thomas, Oliver 
2020Scrutinizing the design specifications of smart products: A practical evaluation in yachtingKammler, F.; Kemmerich, D.-H.; Brinker, J.; Thomas, O. 
2019SCRUTINIZING THE DESIGN SPECIFICATIONS OF SMART PRODUCTS: A PRACTICAL EVALUATION IN YACHTINGKammler, Friedemann; Kemmerich, Hendrik; Brinker, Jonas; Thomas, Oliver 
2009Semantic Process Modeling - Design and Implementation of an Ontology-based Representation of Business ProcessesThomas, Oliver ; Fellmann, Michael M. A.
2009Semantic process modeling - Design and implementation of an ontology-based representation of business processes [Semantische Prozessmodellierung - Konzeption und informationstechnische Unterstützung einer ontologie-basierten Repräsentation von Geschäftsprozessen]Thomas, O. ; Fellmann, M.
2011Semantic technologies for business and information systems engineering: Concepts and applicationsSmolnik, S.; Teuteberg, F. ; Thomas, O. 
2011Semantic verification of business process models: Prospects and limitationsFellmann, M.; Thomas, O. ; Hogrebe, F.
2014Service innovations for electromobility [Dienstleistungsinnovationen für die Elektromobilität]Hindermann, V.; Fellmann, M.; Thomas, O. 
2018Service platforms as digitalization strategy - Development and use of a catalogue of requirements for mechanical and plant engineering [Serviceplattformen als Digitalisierungsstrategie - Entwicklung und Anwendung eines Anforderungskatalogs för den Maschinen-und Anlagenbau]Kammler, F.; Remark, F.; Thomas, O. 
2022Service tailoring: A configuration mechanism for individualized after-sales services in mechanical and plant engineering [Service Tailoring: Ein Konfigurationsmechanismus für individualisierte After-Sales-Services im Maschinen- und Anlagenbau]Brinker, J.; Kammler, F.; Thomas, O. 
2010Service-oriented approach model: Overview, classification and comparison [Serviceorientierte vorgehensmodelle: Überblick, klassifikation und vergleich]Thomas, O. ; Leyking, K.; Scheid, M.
2016Shaping the future of mobile service support systems-ex-ante evaluation of smart glasses in technical customer service processesNiemöller, C.; Metzger, D.; Fellmann, M.; Özcan, D.; Thomas, O. 
2022Sichere und effiziente Produktion durch AgentensystemeHeid, Manuel; Pfeifer, Michael; Richter, Detlev; Harder, Dimitri; Motsch, William; Gafur, Nigora; Gösling, Henning; David, Alexander; Thomas, Oliver ; Ruskowski, Martin; Wagner, Achim
2017Smart data integration through Benchmarking-as-a-Service - Proposal of a process model for the development of a cross-company information system by means of Data Envelopment Analysis [Smarte Datenintegration durch Benchmarking-as-a-Service – Vorschlag eines Vorgehensmodells zur Entwicklung eines unternehmensübergreifenden Informationssystems mittels Data Envelopment Analysis]Varwig, A.; Kammler, F.; Thomas, O. 
2020Smart Forwarding – Datengetriebene Wertschöpfung in der LogistikketteHeinbach, Christoph; Kammler, Friedemann; Thomas, Oliver 
2019Smart Glasses als Assistenzsystem in der betrieblichen EinarbeitungWerning, Sebastian; Berkemeier, Lisa; Zobel, Benedikt; Fitte, Christian; Ickerott, Ingmar; Thomas, Oliver 
2018Smart Glasses als Autorenwerkzeug zur Erstellung digitaler Aus- und WeiterbildungsinhalteJannaber, Sven; Berkemeier, Lisa; Metzger, Dirk; Niemöller, Christina; Brenning, Lukas; Thomas, Oliver 
2018Smart Glasses Applications – Branchenübertragbarkeit und Cross InnovationKammler, Friedemann; Berkemeier, Lisa; Zarvic, Novica; Zobel, Benedikt; Thomas, Oliver 
2022Smart Managed Freight Fleet: Ein automatisiertes und vernetztes Flottenmanagement in einem föderierten DatenökosystemHeinbach, Christoph; Gösling, Henning; Meier, Pascal; Thomas, Oliver 
2021smartTCS – Eine Plattform zur flexiblen Einbindung von Kunden in technische Dienstleistungen für den Maschinen- und AnlagenbauBrinker, Jonas; Kammler, Friedemann; Hagen, Simon; Remark, Florian; Rebstadt, Jonas; Jasper, Michael; Dollmann, Thorsten; Nüttgens, Markus; Thomas, Oliver