Auflistung: nach Autor Griese, Kai-Michael

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ErscheinungsdatumTitelAutor(en)
2017An international examination of private sector perspectives on city brand architecturesMilewicz, Chad; Griese, Kai-Michael; Alexandrov, Aliosha
2021Developing Gender Equality Marketing Beyond 2025: A Systematic Literature ReviewBöhmer, Nicole; Griese, Kai-Michael
2019Die Bedeutung der Digitalisierung in der arbeitsmarktgerichteten Unternehmenskommunikation – eine explorative Stellenanzeigenanalyse für mittelständische UnternehmenBensberg, Frank; Griese, Kai-Michael; Schmidt, Andreas
2021Flächensparende Logistik als Beitrag zur nachhaltigen Entwicklung am Beispiel der Waldbach Fulfillment Logistik e. K.Dethloff, A.; Hüer, Lucas; Griese, Kai-Michael; Franz, Martin 
2023Herausforderung Logistik – Kommunikation für ein nachhaltiges FlächenmanagementSchumacher, Kim Philip; Bücken, Felix; Franz, Martin ; Griese, Kai-Michael
2022How can corporate culture contribute to emission reduction in the construction sector? An SME case study on beliefs, actions, and outcomesIsensee, Carmen; Teuteberg, Frank ; Griese, Kai-Michael
2017Service dominant logic as a new fundamental framework for analyzing event sustainability: A case study from the German meetings industryWerner, Kim; Griese, Kai-Michael; Hogg, Johannes
2022Sustainable artificial intelligence: A corporate culture perspectiveIsensee, Carmen; Griese, Kai-Michael; Teuteberg, Frank 
2022Sustainable Digital Entrepreneurship: Examining IT4Sustainability as Business Development PathIsensee, Carmen; Teuteberg, Frank ; Griese, Kai-Michael
2020The relationship between organizational culture, sustainability, and digitalization in SMEs: A systematic reviewIsensee, Carmen; Teuteberg, Frank ; Griese, Kai-Michael; Topi, Corrado
2021The role of slow events for sustainable destination development: a conceptual and empirical reviewWerner, Kim; Griese, Kai-Michael; Bosse, Christina