Browsing by Author Lin-Hi, Nick

Showing results 1 to 8 of 8
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Consumer awareness and sustainability-focused value orientation as motivating factors of responsible consumer behaviorBuerke, Anja; Straatmann, Tammo; Lin-Hi, Nick; Mueller, Karsten 
2011Corporate Social Responsibility und Vertrauenswürdigkeit: Das wechselseitige Bedingungsverhältnis von ganzheitlicher Verantwortungsübernahme und authentischer KommunikationLin-Hi, Nick; Müller, Karsten 
2019CSR in internationalen Lieferketten: Interkulturelle Kompetenz als Voraussetzung zur Vermeidung von WerteimperialismusLin-Hi, Nick; Müller, Karsten ; Degenhardt, Julia-Marie; Kempen, Regina; Meier, Alexander
2018Nachhaltige Geschäftsmodelle von etablierten Unternehmen: Die Bedeutung von CSR-ReputationLin-Hi, Nick; Müller, Karsten ; Meier, Alexander
2013Psychological Foundations of Corporate Social Responsibility: The Importance of ``Avoiding Bad''Spiess, Sven-Oliver; Mueller, Karsten ; Lin-Hi, Nick
2013The CSR bottom line: Preventing corporate social irresponsibilityLin-Hi, Nick; Mueller, Karsten 
2012The Effects of Corporate Social Responsibility on Employees' Affective Commitment: A Cross-Cultural InvestigationMueller, Karsten ; Hattrup, Kate; Spiess, Sven-Oliver; Lin-Hi, Nick
2020The new competitive environment of social enterprises: an experimental study on perceptions and consumer intentions for social vs. traditional enterprisesLin-Hi, Nick; Kempen, Regina; Petrushevska, Maja; Hattrup, Kate