Exchange of knowledge and experience in technical customer service by means of semantic wikis: Application possibilities, systems and success factors [Wissens- und erfahrungsaustausch im technischen kundendienst mittels semantischer wikis: Einsatzmöglichkeiten, systeme und erfolgsfaktoren]

Autor(en): Fellmann, M.
Schulze, S.
özcan, D.
Herausgeber: Henrich, A.
Sperker, H.-C.
Erscheinungsdatum: 2013
Herausgeber: University of Bamberg
Journal: LWA 2013 - Lernen, Wissen and Adaptivitat, Workshop Proceedings
Startseite: 207
Seitenende: 214
Beschreibung: 
Conference of Joint Workshop on Lernen, Wissen and Adaptivitat, LWA 2013 - Joint Workshop on Learning, Knowledge and Adaptivity, LWA 2013 ; Conference Date: 7 October 2013 Through 9 October 2013; Conference Code:161033
Externe URL: https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85094587234&partnerID=40&md5=89c69414f5f3fa002b8c54d6882e2c99

Zur Langanzeige

Seitenaufrufe

1
Letzte Woche
0
Letzter Monat
0
geprüft am 01.06.2024

Google ScholarTM

Prüfen