How can employee participation be increased on a social business platform by means of gamification?: A case study-based investigation [Wie kann durch Gamification die Mitarbeiterpartizipation auf einer Social-Business-Plattform gesteigert werden? : Eine fallstudienbasierte Untersuchung]

Autor(en): Feldmann, A.
Teuteberg, F. 
Herausgeber: Eibl, M.
Gaedke, M.
Erscheinungsdatum: 2017
Herausgeber: Gesellschaft fur Informatik (GI)
Journal: Lecture Notes in Informatics (LNI), Proceedings - Series of the Gesellschaft fur Informatik (GI)
Volumen: 275
Startseite: 405
Seitenende: 415
Beschreibung: 
Conference of 47. Jahrestagung der Gesellschaft fur Informatik, Informatik 2017 - 47th Annual Meeting of the German Informatics Society (GI), Informatics 2017 ; Conference Date: 25 September 2017 Through 29 September 2017; Conference Code:158762
ISBN: 9783885796695
ISSN: 16175468
DOI: 10.18420/in2017_34
Externe URL: https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85083200748&doi=10.18420%2fin2017_34&partnerID=40&md5=32513b68f57fb77a54a10b279ae70849

Show full item record

Page view(s)

5
Last Week
0
Last month
0
checked on May 17, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric