How can employee participation be increased on a social business platform by means of gamification?: A case study-based investigation [Wie kann durch Gamification die Mitarbeiterpartizipation auf einer Social-Business-Plattform gesteigert werden? : Eine fallstudienbasierte Untersuchung]
Autor(en): | Feldmann, A. Teuteberg, F. |
Herausgeber: | Eibl, M. Gaedke, M. |
Erscheinungsdatum: | 2017 | Herausgeber: | Gesellschaft fur Informatik (GI) | Journal: | Lecture Notes in Informatics (LNI), Proceedings - Series of the Gesellschaft fur Informatik (GI) | Volumen: | 275 | Startseite: | 405 | Seitenende: | 415 | Beschreibung: | Conference of 47. Jahrestagung der Gesellschaft fur Informatik, Informatik 2017 - 47th Annual Meeting of the German Informatics Society (GI), Informatics 2017 ; Conference Date: 25 September 2017 Through 29 September 2017; Conference Code:158762 |
ISBN: | 9783885796695 | ISSN: | 16175468 | DOI: | 10.18420/in2017_34 | Externe URL: | https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85083200748&doi=10.18420%2fin2017_34&partnerID=40&md5=32513b68f57fb77a54a10b279ae70849 |
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