Auflistung: nach Autor Müller, Karsten


Oder wählen Sie unten einen Buchstaben aus, um nach Nachnamen zu suchen
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
1 bis 20 von 32 Treffer  nächste >
ErscheinungsdatumTitelAutor(en)
2018360°-Feedback in der Stadtverwaltung MannheimKlanke, Christopher; Müller, Karsten ; Schmitt, Liane
2018A Configurational Perspective on the Theory of Planned Behaviour to Understand Employees' Change-Supportive IntentionsStraatmann, Tammo; Rothenhoefer, Lisa Maria; Meier, Alexander; Mueller, Karsten 
2011A CROSS-NATIONAL INVESTIGATION OF THE MEASUREMENT EQUIVALENCE OF COMPUTERIZED ORGANIZATIONAL ATTITUDE SURVEYS: A TWO-STUDY DESIGN IN MULTIPLE NATIONSWolf, Tim Robin; Hattrup, Kate; Mueller, Karsten 
2022Advantages of virtual reality for the participative design of work processes: An integrative perspectiveStraatmann, Tammo; Schumacher, Jan-Philip; Kossmann, Cosima; Poehler, Ludger; Teuteberg, Frank ; Mueller, Karsten ; Hamborg, Kai-Christoph 
2013An Investigation of the Relationships between Affective Organisational Commitment and National Differences in Positivity and Life SatisfactionHausmann, Natascha; Mueller, Karsten ; Hattrup, Kate; Spiess, Sven-Oliver
2016Assessing Employees' Reactions to Organizational Change: An Integrative Framework of Change-Specific and Psychological FactorsStraatmann, Tammo; Kohnke, Oliver; Hattrup, Kate; Mueller, Karsten 
2015Beyond conflict: the role of life-domain enrichment for expatriatesKempen, Regina; Pangert, Barbara; Hattrup, Kate; Mueller, Karsten ; Joens, Ingela
2017Boundary management in a boundaryless world The impact of life domain boundary management for expatriates' life domain conflict and enrichmentKempen, Regina; Hattrup, Kate; Mueller, Karsten 
2017Consumer awareness and sustainability-focused value orientation as motivating factors of responsible consumer behaviorBuerke, Anja; Straatmann, Tammo; Lin-Hi, Nick; Mueller, Karsten 
2011Corporate Social Responsibility und Vertrauenswürdigkeit: Das wechselseitige Bedingungsverhältnis von ganzheitlicher Verantwortungsübernahme und authentischer KommunikationLin-Hi, Nick; Müller, Karsten 
2019CSR in internationalen Lieferketten: Interkulturelle Kompetenz als Voraussetzung zur Vermeidung von WerteimperialismusLin-Hi, Nick; Müller, Karsten ; Degenhardt, Julia-Marie; Kempen, Regina; Meier, Alexander
2019Daily Affective Events and Mood as Antecedents of Life Domain Conflict and Enrichment: A Weekly Diary StudyKempen, Regina; Roewekaemper, Jens; Hattrup, Kate; Mueller, Karsten 
2018Die Problematik der Messung von Werten und Wichtigkeit im Rahmen von Survey-Feedback-ProzessenKempen, Regina; Meier, Alexander; Müller, Karsten 
2019Do Values and Value Congruence Both Predict Commitment? A Refined Multi-Target, Multi-Value Investigation into a Challenged BeliefSeggewiss, Britta J.; Boeggemann, Lea M.; Straatmann, Tammo; Mueller, Karsten ; Hattrup, Kate
2022Effects of enactment in virtual reality: a comparative experiment on memory for actionKossmann, Cosima; Straatmann, Tammo; Mueller, Karsten ; Hamborg, Kai-Christoph 
2012Einsatz von Change Surveys zur nachhaltigen Steuerung von Veränderungsprozessen im öffentlichen SektorMüller, Karsten ; Bungard, Walter; Straatmann, Tammo; Hörning, Ulrich
2021Employees' Change Support in the Public Sector-AMulti-TimeField Study Examining the Formation of Intentions and BehaviorsAhmad, Ahmad Bayiz; Straatmann, Tammo; Mueller, Karsten ; Liu, Bangcheng
2023How do management factors influence digital adoption in the case of a large-scale digital transformation project - A process perspectiveKohnke, Oliver; Nieland, Thea; Straatmann, Tammo; Mueller, Karsten 
2018Nachhaltige Geschäftsmodelle von etablierten Unternehmen: Die Bedeutung von CSR-ReputationLin-Hi, Nick; Müller, Karsten ; Meier, Alexander
2013Nonresponse in Employee Attitude Surveys: A Group-Level AnalysisFauth, Thorsten; Hattrup, Kate; Mueller, Karsten ; Roberts, Brandon