Universität Osnabrück

Organization name
Universität Osnabrück
City
Osnabrück
Country
Germany

OrgUnit's Researchers publications
(Veröffentlichung der Organisationseinheit)

Aktive Filter:
Person:  Thomas, O.

101-120 von 262

ErscheinungsdatumTitelAutor(en)
1012019How do we support technical tasks in the age of augmented reality? Some evidence from prototyping in mechanical engineeringKammler, F.; Brinker, J.; Vogel, J.; Hmaid, T.; Thomas, O. 
1022013How does an Enterprise become an anti-social system? A motivation for the need of social and cultural capital for retaining the corporate successBittmann, S.; Thomas, O. 
1032010How to ensure correct process models? A semantic approach to deal with resource problemsFellmann, M.; Hogrebe, F.; Thomas, O. ; Nüttgens, M.
1042023Impact and Limitations of AR-Based Guidance for Assembly WorkersDreesbach, Tobias; Beinke, Jan Heinrich; Dethloff, Arne; Van Dulmen, Fabian; Thomas, Oliver 
1052018Impacts of Product-Service Systems on Sustainability - A structured Literature ReviewHüer, L.; Hagen, S.; Thomas, O. ; Pfisterer, H.-J.
1062015Improving the success of continuous auditing projects with a comprehensive implementation frameworkKiesow, A.; Zarvic, N.; Thomas, O. 
1072015Improving the Success of Continuous Auditing Projects with a Comprehensive Implementation FrameworkKiesow, Andreas; Zarvic, Novica; Thomas, Oliver 
1082010Increase in productivity of technical customer services through intelligent mobile assistance systems [Produktivitätssteigerung technischer kundendienstleistungen durch intelligente mobile assistenzsysteme]Blinn, N.; Nüttgens, M.; Fellmann, M.; Thomas, O. ; Schlicker, M.
1092010Increase of the service productivity: Model-based methods and application systems [Steigerung der dienstleistungsproduktivität: Modellbasierte methoden und anwendungssysteme]Knackstedt, R.; Thomas, O. 
1102014Information needs and provision in technical service processes: An inventory of supporting IT systems at the point of service [Informationsbedarfe und-bereitstellung in technischen Serviceprozessen: Eine Bestandsaufnahme unterstützender IT-Systeme am Point of Service]Matijacic, M.; Däuble, G.; Fellmann, M.; Özcan, D.; Nüttgens, M.; Thomas, O. 
1112015Information needs of the mobile technical customer service - A case study in the field of machinery and plant engineeringDaeuble, G.; Oezcan, D.; Niemoeller, C.; Fellmann, M.; Nuettgens, M.; Thomas, O. 
1122021Innovation by Information Technology Recombination: How Artificial Intelligence Progressive Web Apps Foster Sustainable DevelopmentFukas, P.; Thomas, O. 
1132020Innovationsnetzwerke als Treiber für Wissenschaft-Praxis-Kooperationen: Ein ErfahrungsberichtKammler, Friedemann; Schoormann, Thorsten; Fuchs, Alexander; Mauruschat, Achim; Thomas, Oliver ; Knackstedt, Ralf
1142014Instruments for sustainable enterprise configuration with information systems - Overview, classification and comparison [Instrumente zur nachhaltigen Unternehmensgestaltung mit Informationssystemen - Überblick, Klassifikation und Vergleich]Özcan, D.; Stolze, C.; Thomas, O. 
1152019Integration von Smarten Produkten und Dienstleistungen im IoT-Zeitalter: Ein Graph-basierter EntwicklungsansatzHagen, Simon; Brinker, Jonas; Gembarski, Paul Christoph; Lachmayer, Roland; Thomas, Oliver 
1162014Integrationsansatz zum konzeptionellen Design von Product-Service SystemsÖzcan, Deniz; Kammler, Friedemann; Thomas, Oliver 
1172010Integrierte Informationssysteme zur Unterstützung technischer KundendienstleistungenThomas, Oliver ; Krumeich, Julian; Fellmann, Michael
1182013Internationaler Vergleich berufsbegleitender Weiterbildung im IT-Management und -ConsultingBoehm, Matthias; Stolze, Carl; Ewald, Sven; Thomas, Oliver 
1192013Introducing argumentative and discursive enterprise leading and managementBittmann, S.; Barn, B.; Clark, T.; Thomas, O. 
1202019Introducing Smart Glasses to Logistics Services Providers: A Single Case Study from a Wholesale WarehouseBerkemeier, Lisa; Zobel, Benedikt; Werning, Sebastian; Hinrichs, Ulrike; Ickerott, Ingmar; Thomas, Oliver