Universität Osnabrück

Organization name
Universität Osnabrück
City
Osnabrück
Country
Germany

OrgUnit's Researchers publications
(Veröffentlichung der Organisationseinheit)

Aktive Filter:
Person:  Thomas, O.

181-200 von 262

ErscheinungsdatumTitelAutor(en)
1812010Productivity management of hybrid service bundles: On the way towards productivity management systematics for efficient value-added partnerships [Produktivitätsmanagement hybrider Leistungsbündel: Auf dem Weg zu einer Produktivitätsmanagementsystematik für effiziente Wertschöpfungspartnerschaften]Becker, J.; Beverungen, D.; Blinn, N.; Fellmann, M.; Knackstedt, R.; Nüttgens, M.; Thomas, O. 
1822010Produktivitätsmanagement hybrider Leistungsbündel - Auf dem Weg zu einer Produktivitätsmanagementsystematik für effiziente WertschöpfungspartnerschaftenBecker, Jörg; Beverungen, Daniel; Blinn, Nadine; Fellmann, Michael; Knackstedt, Ralf; Nüttgens, Markus; Thomas, Oliver 
1832018Produktivitätsmessung und -bewertung komplexer IT-gestützter DienstleistungenBraesch, Jennifer; Niemöller, Christina; Thomas, Oliver 
1842011Produktivitätssteigerung im technischen Kundendienst – Ein Ansatz auf Basis des IT-gestützten MitarbeiterempowermentsBlinn, Nadine; Nüttgens, Markus; Schlicker, Michael; Thomas, Oliver ; Fellmann, Michael
1852021(Re-)Engineering smarter Produkte – Mit dem digitalen Freiheitsgrad zu flexiblen LeistungsangebotenKammler, Friedemann; Gembarski, Paul Christoph; Brinker, Jonas; Lachmayer, Roland; Thomas, Oliver 
1862015Relapse prevention in drug addiction: addressing a messy problem by IS Action ResearchGerhardt, U.; Breitschwerdt, R.; Thomas, O. 
1872017Responding to the forecast: Towards the integration of machine state prediction and required maintenance servicesVarwig, A.; Kammler, F.; Thomas, O. 
1882018Risikoorientiertes Monitoring von Cloud-Systemen: Methoden für die externe RevisionKiesow, Andreas; Langhein, Johannes; Thomas, Oliver 
1892021School to go: Neues Lernen im Social-Media-StilEckle, Jannick; Jungfleisch, Anne; Stattkus, Daniel; Zarvic, Novica; Knopf, Julia; Thomas, Oliver 
1902020Scrutinizing the design specifications of smart products: A practical evaluation in yachtingKammler, F.; Kemmerich, D.-H.; Brinker, J.; Thomas, O. 
1912019SCRUTINIZING THE DESIGN SPECIFICATIONS OF SMART PRODUCTS: A PRACTICAL EVALUATION IN YACHTINGKammler, Friedemann; Kemmerich, Hendrik; Brinker, Jonas; Thomas, Oliver 
1922009Semantic Process Modeling - Design and Implementation of an Ontology-based Representation of Business ProcessesThomas, Oliver ; Fellmann, Michael M. A.
1932009Semantic process modeling - Design and implementation of an ontology-based representation of business processes [Semantische Prozessmodellierung - Konzeption und informationstechnische Unterstützung einer ontologie-basierten Repräsentation von Geschäftsprozessen]Thomas, O. ; Fellmann, M.
1942011Semantic technologies for business and information systems engineering: Concepts and applicationsSmolnik, S.; Teuteberg, F. ; Thomas, O. 
1952011Semantic verification of business process models: Prospects and limitationsFellmann, M.; Thomas, O. ; Hogrebe, F.
1962014Service innovations for electromobility [Dienstleistungsinnovationen für die Elektromobilität]Hindermann, V.; Fellmann, M.; Thomas, O. 
1972018Service platforms as digitalization strategy - Development and use of a catalogue of requirements for mechanical and plant engineering [Serviceplattformen als Digitalisierungsstrategie - Entwicklung und Anwendung eines Anforderungskatalogs för den Maschinen-und Anlagenbau]Kammler, F.; Remark, F.; Thomas, O. 
1982022Service tailoring: A configuration mechanism for individualized after-sales services in mechanical and plant engineering [Service Tailoring: Ein Konfigurationsmechanismus für individualisierte After-Sales-Services im Maschinen- und Anlagenbau]Brinker, J.; Kammler, F.; Thomas, O. 
1992010Service-oriented approach model: Overview, classification and comparison [Serviceorientierte vorgehensmodelle: Überblick, klassifikation und vergleich]Thomas, O. ; Leyking, K.; Scheid, M.
2002016Shaping the future of mobile service support systems-ex-ante evaluation of smart glasses in technical customer service processesNiemöller, C.; Metzger, D.; Fellmann, M.; Özcan, D.; Thomas, O.