Virtual presence? - Case study of a flipped classroom during the COVID-19 pandemic [Virtuelle Präsenz? - Fallbeispiel eines Flipped Classrooms während der Covid-19-Pandemie]
Autor(en): | Voigt, C. Draxler-Weber, N. Hoppe, U. |
Herausgeber: | Thurner, V. Kleinen, B. Siegeris, J. Weber-Wulff, D. |
Erscheinungsdatum: | 2022 | Herausgeber: | Gesellschaft fur Informatik (GI) | Journal: | Lecture Notes in Informatics (LNI), Proceedings - Series of the Gesellschaft fur Informatik (GI) | Volumen: | P-321 | Startseite: | 95 | Seitenende: | 106 | Beschreibung: | Conference of 18. Workshop der ""Software Engineering im Unterricht der Hochschulen"", SEUH 2022 - 18th Workshop of the ""SEUH - Software Engineering in University Teaching"", SEUH 2022 ; Conference Date: 24 February 2022 Through 25 February 2022; Conference Code:178645 |
ISBN: | 9783885797159 | ISSN: | 1617-5468 | DOI: | 10.18420/SEUH2022_10 | Externe URL: | https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85128734909&doi=10.18420%2fSEUH2022_10&partnerID=40&md5=fcd8db5a10355acc126e9f759aa7841b |
Zur Langanzeige
Seitenaufrufe
6
Letzte Woche
0
0
Letzter Monat
2
2
geprüft am 17.05.2024