Virtual presence? - Case study of a flipped classroom during the COVID-19 pandemic [Virtuelle Präsenz? - Fallbeispiel eines Flipped Classrooms während der Covid-19-Pandemie]

Autor(en): Voigt, C.
Draxler-Weber, N.
Hoppe, U. 
Herausgeber: Thurner, V.
Kleinen, B.
Siegeris, J.
Weber-Wulff, D.
Erscheinungsdatum: 2022
Herausgeber: Gesellschaft fur Informatik (GI)
Journal: Lecture Notes in Informatics (LNI), Proceedings - Series of the Gesellschaft fur Informatik (GI)
Volumen: P-321
Startseite: 95
Seitenende: 106
Beschreibung: 
Conference of 18. Workshop der ""Software Engineering im Unterricht der Hochschulen"", SEUH 2022 - 18th Workshop of the ""SEUH - Software Engineering in University Teaching"", SEUH 2022 ; Conference Date: 24 February 2022 Through 25 February 2022; Conference Code:178645
ISBN: 9783885797159
ISSN: 1617-5468
DOI: 10.18420/SEUH2022_10
Externe URL: https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85128734909&doi=10.18420%2fSEUH2022_10&partnerID=40&md5=fcd8db5a10355acc126e9f759aa7841b

Zur Langanzeige

Seitenaufrufe

6
Letzte Woche
0
Letzter Monat
2
geprüft am 17.05.2024

Google ScholarTM

Prüfen

Altmetric