Using Interleaving to Promote Inductive Learning in Educational Contexts

Autor(en): Richter, Tobias
Nemeth, Lea
Berger, Roland 
Ferri, Rita Borromeo
Hänze, Martin
Lipowsky, Frank
Stichwörter: Economics; Task (project management); Psychology; Educational technology; Mathematics education; Inductive bias; Management; Multi-task learning; Algorithm; Computer science; Discriminative model; Sketch; Interleaving; Learning sciences; Artificial intelligence; Operating system
Erscheinungsdatum: 2022
Herausgeber: Hogrefe Verlag
Journal: Zeitschrift Fur Entwicklungspsychologie Und Padagogische Psychologie
Volumen: 54
Ausgabe: 4
Startseite: 164
Seitenende: 175
ISSN: 0049-8637
DOI: https://doi.org/10.1026/0049-8637/a000260
Rechte: cc-by

Zur Langanzeige

Seitenaufrufe

3
Letzte Woche
1
Letzter Monat
0
geprüft am 19.05.2024

Google ScholarTM

Prüfen

Altmetric