Using Interleaving to Promote Inductive Learning in Educational Contexts
Autor(en): | Richter, Tobias Nemeth, Lea Berger, Roland Ferri, Rita Borromeo Hänze, Martin Lipowsky, Frank |
Stichwörter: | Economics; Task (project management); Psychology; Educational technology; Mathematics education; Inductive bias; Management; Multi-task learning; Algorithm; Computer science; Discriminative model; Sketch; Interleaving; Learning sciences; Artificial intelligence; Operating system | Erscheinungsdatum: | 2022 | Herausgeber: | Hogrefe Verlag | Journal: | Zeitschrift Fur Entwicklungspsychologie Und Padagogische Psychologie | Volumen: | 54 | Ausgabe: | 4 | Startseite: | 164 | Seitenende: | 175 | ISSN: | 0049-8637 | DOI: | https://doi.org/10.1026/0049-8637/a000260 | Rechte: | cc-by |
Zur Langanzeige
Seitenaufrufe
3
Letzte Woche
1
1
Letzter Monat
0
0
geprüft am 19.05.2024