Auflistung: nach Autor Müller, Karsten


Oder wählen Sie unten einen Buchstaben aus, um nach Nachnamen zu suchen
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
12 bis 31 von 32 Treffer < zurück   nächste >
ErscheinungsdatumTitelAutor(en)
2019Daily Affective Events and Mood as Antecedents of Life Domain Conflict and Enrichment: A Weekly Diary StudyKempen, Regina; Roewekaemper, Jens; Hattrup, Kate; Mueller, Karsten 
2018Die Problematik der Messung von Werten und Wichtigkeit im Rahmen von Survey-Feedback-ProzessenKempen, Regina; Meier, Alexander; Müller, Karsten 
2019Do Values and Value Congruence Both Predict Commitment? A Refined Multi-Target, Multi-Value Investigation into a Challenged BeliefSeggewiss, Britta J.; Boeggemann, Lea M.; Straatmann, Tammo; Mueller, Karsten ; Hattrup, Kate
2022Effects of enactment in virtual reality: a comparative experiment on memory for actionKossmann, Cosima; Straatmann, Tammo; Mueller, Karsten ; Hamborg, Kai-Christoph 
2012Einsatz von Change Surveys zur nachhaltigen Steuerung von Veränderungsprozessen im öffentlichen SektorMüller, Karsten ; Bungard, Walter; Straatmann, Tammo; Hörning, Ulrich
2021Employees' Change Support in the Public Sector-AMulti-TimeField Study Examining the Formation of Intentions and BehaviorsAhmad, Ahmad Bayiz; Straatmann, Tammo; Mueller, Karsten ; Liu, Bangcheng
2023How do management factors influence digital adoption in the case of a large-scale digital transformation project - A process perspectiveKohnke, Oliver; Nieland, Thea; Straatmann, Tammo; Mueller, Karsten 
2018Nachhaltige Geschäftsmodelle von etablierten Unternehmen: Die Bedeutung von CSR-ReputationLin-Hi, Nick; Müller, Karsten ; Meier, Alexander
2013Nonresponse in Employee Attitude Surveys: A Group-Level AnalysisFauth, Thorsten; Hattrup, Kate; Mueller, Karsten ; Roberts, Brandon
2019Optimized Multi-Algorithm Voting: Increasing objectivity in clusteringKempen, Regina; Meier, Alexander; Hasche, Jens; Mueller, Karsten 
2020Organizational CommitmentMueller, Karsten ; Straatmann, Tammo; Schefer, Marina
2021Organizational ValuesMueller, Karsten ; Straatmann, Tammo; Schumacher, Svenja
-Predicting sustainable consumption behavior: knowledge-based, value-based, emotional and rational influences on mobile phone, food and fashion consumptionBetzler, Shirin; Kempen, Regina; Mueller, Karsten 
2013Psychological Foundations of Corporate Social Responsibility: The Importance of ``Avoiding Bad''Spiess, Sven-Oliver; Mueller, Karsten ; Lin-Hi, Nick
2014Representation of time in digital calendars: An argument for a unified, continuous and multi-granular calendar viewHund, Philipp M.; Dowell, John; Mueller, Karsten 
2023Sozio-digitale Innovation durch partizipative Prozessgestaltung im virtuellen RaumMüller, Karsten ; Hamborg, Kai‐Christoph ; Straatmann, Tammo; Schumacher, Jan-Philip; Koßmann, Cosima; Teuteberg, Frank ; Pöhler, Ludger; Schaper, Niclas; Depenbusch, Sarah; Schüler, Thomas; Izdebski, Krzysztof; Deppen, Katrin; Neyer, Christian; zu Venne, Wilhelm Meyer
2019Testing Interactive Effects of Commitment and Perceived Change Advocacy on Change Readiness: Investigating the Social Dynamics of Organizational ChangeSeggewiss, Britta J.; Straatmann, Tammo; Hattrup, Kate; Mueller, Karsten 
2022The Challenges of Scale DevelopmentGray, Truit; Lambert, Lisa Schurer; Zabinski, Anna Maria; DeSimone, Justin A.; Vandenberg, Robert J.; Klein, Howard J.; Lynch, John; Reichin, Sydney L.; Breitsohl, Heiko; LeBreton, James M.; Linden-Carmichael, Ashley N.; Morozova, Daria; Mueller, Karsten ; Schefer, Marina; Smith, Daniel J.; Straatmann, Tammo; Zhang, Jie
2013The CSR bottom line: Preventing corporate social irresponsibilityLin-Hi, Nick; Mueller, Karsten 
2012The Effects of Corporate Social Responsibility on Employees' Affective Commitment: A Cross-Cultural InvestigationMueller, Karsten ; Hattrup, Kate; Spiess, Sven-Oliver; Lin-Hi, Nick