Auflistung: nach Autor Fellmann, Michael


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ErscheinungsdatumTitelAutor(en)
2014A Survey on Compliance Standards and their IT-Support in the Nutrition Industry.Zasada, Andrea; Fellmann, Michael
2014Additional Information in Business Processes: A Pattern-Based Integration of Natural Language Artefacts.Bittmann, Sebastian; Metzger, Dirk; Fellmann, Michael; Thomas, Oliver 
2014Analysis of process model reuse: Where are we now, where should we go from here?Koschmider, Agnes; Fellmann, Michael; Schoknecht, Andreas; Oberweis, Andreas
2018Business Processes Modeling Recommender Systems: User Expectations and Empirical EvidenceFellmann, Michael; Zarvic, Novica; Thomas, Oliver 
2011Checking the Semantic Correctness of Process Models - An Ontology-driven Approach Using Domain Knowledge and RulesFellmann, Michael; Hogrebe, Frank; Thomas, Oliver ; Nüttgens, Markus
2017Digitale Plattformstrategien als Treiber der Dienstleistungsflexibilisierung im Maschinen- und AnlagenbauThomas, Oliver ; Kammler, Friedemann; Özcan, Deniz; Fellmann, Michael
2009Documenting Models and their Relations with Semantic Wikis.Fellmann, Michael; Thomas, Oliver ; Dollmann, Thorsten
2013Elicitation and Consolidation of Requirements for Mobile Technical Customer Services Support Systems - A Multi-Method ApproachMatijacic, Michel; Fellmann, Michael; Özcan, Deniz; Kammler, Friedemann; Nuettgens, Markus; Thomas, Oliver 
2014Empower Mobile Technical Customer Services (EMOTEC) – Produktivitätssteigerung durch intelligente mobile Assistenzsysteme im Technischen KundendienstThomas, Oliver ; Nüttgens, Markus; Fellmann, Michael; Krumeich, Julian; Hucke, Sebastian; Breitschwerdt, Rüdiger; Rosenkranz, Nadine; Schlicker, Michael; Özcan, Deniz; Peris, Martina
2010Integrierte Informationssysteme zur Unterstützung technischer KundendienstleistungenThomas, Oliver ; Krumeich, Julian; Fellmann, Michael
2018Introduction to the Special Issue on Smart Service EngineeringThomas, Oliver ; Nuettgens, Markus; Fellmann, Michael
2014Konstruktion und IT-gestützte Analyse eines Ursache-Wirkungsmodells zum Management technischer KundendienstleistungenFellmann, Michael; Nasch, Katharina
2015Lebensmittelindustrie 4.0 – Cyber-physische Produktionssysteme zur sicheren und unverfälschbaren DatenverarbeitungThomas, Oliver ; Zarvic, Novica; Brezl, Jörg; Brockschmidt, Michael; Fellmann, Michael
2011Managing Changes in Collaborative Networks: A Conceptual ApproachZarvic, Novica; Fellmann, Michael; Thomas, Oliver 
2015Managing Internal Control: Designing a Wiki-based Information System for Continuous Process AssuranceKiesow, Andreas; Fellmann, Michael; Zarvic, Novica; Thomas, Oliver 
2014Nachfragebestimmte Spezifikation und Konfiguration mobiler Anwendungssysteme zur Steigerung von Produktivität und Empowerment im Technischen KundendienstFellmann, Michael; Kammler, Friedemann; Reinke, P; Matijacic, Michel; Schlicker, Michael; Thomas, Oliver ; Nüttgens, Markus
2014Potenzialanalyse innovativer Dienstleistungen für die ElektromobilitätHindermann, Volker; Fellmann, Michael
2018Process Modeling Recommender SystemsFellmann, Michael; Metzger, Dirk; Jannaber, Sven; Zarvic, Novica; Thomas, Oliver 
2009Process Oriented Collaboration in Grid-Environments: A Case Study in the Construction IndustryDollmann, Thorsten; Fellmann, Michael; Thomas, Oliver ; Loos, Peter; Hoheisel, Andreas; Katranuschkov, Peter; Scherer, Raimar J.
2010Produktivitätsmanagement hybrider Leistungsbündel - Auf dem Weg zu einer Produktivitätsmanagementsystematik für effiziente WertschöpfungspartnerschaftenBecker, Jörg; Beverungen, Daniel; Blinn, Nadine; Fellmann, Michael; Knackstedt, Ralf; Nüttgens, Markus; Thomas, Oliver