Thomas, Oliver

Full Name
Thomas, Oliver
 
Variants
Thomas, O
Thomas, Oliver
 
 
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Country
Germany
 
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Publications

81-100 von 262

ErscheinungsdatumTitelAutor(en)
812013Von der klassischen zur agilen Softwareentwicklung Evolution der Methoden am Beispiel eines AnwendungssystemsFuchs, Alexander; Stolze, Carl; Thomas, Oliver 
822013Internationaler Vergleich berufsbegleitender Weiterbildung im IT-Management und -ConsultingBoehm, Matthias; Stolze, Carl; Ewald, Sven; Thomas, Oliver 
832013Case-based Selection of Business Process Modeling Tools: An Evaluation Criteria FrameworkWalterbusch, Marc; Grove, Sebastian; Breitschwerdt, Rüdiger; Stolze, Carl; Teuteberg, Frank ; Thomas, Oliver 
842013The Further Education Maturity Model: Development and Implementation of a Maturity Model for the Selection of Further Education Offerings in the Field of IT Management and IT ConsultingBoehm, Matthias; Jasper, Michael; Thomas, Oliver 
852014Coordinating the Enterprise Modelling Effort by Means of an Entrepreneurial Goal HierarchyBittmann, Sebastian; Thomas, Oliver 
862014Towards a big data-based technical customer service managementÖzcan, D.; Fellmann, M.; Thomas, O. 
872014Modellorientierter Vergleich der Unterstützungspotenziale von RFID und 2D-Codes bei Technischen KundendienstleistungenMeyer, Jens; Breitschwerdt, Rüdiger; Thomas, Oliver 
882014Additional Information in Business Processes: A Pattern-Based Integration of Natural Language Artefacts.Bittmann, Sebastian; Metzger, Dirk; Fellmann, Michael; Thomas, Oliver 
892014The Impact of Augmented Reality on the Technical Customer Service Value ChainMetzger, Dirk; Niemöller, Christina; Thomas, Oliver 
902014Continuous Auditing in Big Data Computing Environments: Towards an Integrated Audit Approach by Using CAATTsKiesow, Andreas; Zarvic, Novica; Thomas, Oliver 
912014Towards a design science-driven product-service system engineering methodologyNiemöller, C.; Özcan, D.; Metzger, D.; Thomas, O. 
922014Instruments for sustainable enterprise configuration with information systems - Overview, classification and comparison [Instrumente zur nachhaltigen Unternehmensgestaltung mit Informationssystemen - Überblick, Klassifikation und Vergleich]Özcan, D.; Stolze, C.; Thomas, O. 
932014Service innovations for electromobility [Dienstleistungsinnovationen für die Elektromobilität]Hindermann, V.; Fellmann, M.; Thomas, O. 
942014IT support through CAATTs - Systematic requirements analysis and design for process auditKiesow, A.; Bittmann, S.; Thomas, O. 
952014Additional information in Business processes: A pattern-based integration of natural language artefactsBittmann, S.; Metzger, D.; Fellmann, M.; Thomas, O. 
962014A theory of practice modelling - Elicitation of model pragmatics in dependence to human actionsBittmann, S.; Thomas, O. 
972014Continuous auditing in big data computing environments: Towards an integrated audit approach by using CAATTsKiesow, A.; Zarvic, N.; Thomas, O. 
982014Information needs and provision in technical service processes: An inventory of supporting IT systems at the point of service [Informationsbedarfe und-bereitstellung in technischen Serviceprozessen: Eine Bestandsaufnahme unterstützender IT-Systeme am Point of Service]Matijacic, M.; Däuble, G.; Fellmann, M.; Özcan, D.; Nüttgens, M.; Thomas, O. 
992014Empower Mobile Technical Customer Services (EMOTEC) – Produktivitätssteigerung durch intelligente mobile Assistenzsysteme im Technischen KundendienstThomas, Oliver ; Nüttgens, Markus; Fellmann, Michael; Krumeich, Julian; Hucke, Sebastian; Breitschwerdt, Rüdiger; Rosenkranz, Nadine; Schlicker, Michael; Özcan, Deniz; Peris, Martina
1002014A theory of practice modelling - Elicitation of model pragmatics in dependence to human actions.Bittmann, Sebastian; Thomas, Oliver