Erscheinungsdatum | Titel | Autor(en) |
2019 | Inklusionsbezogene Lehrer*innenbildung im Tandemformat : eine Studie zu Effekten auf inklusionsbezogene Einstellungen und Selbstwirksamkeitserwartungen. Paralleltitel: Inclusion-related teacher education in tandem-courses - A study on the effects on inclusionrelated attitudes and self-efficacy | Görich, Katja; Kassis, Wassilis ; Kunze, Ingrid ; Hollen, Magdalena; Ossowski, Ekkehard |
2019 | Inklusionsbezogene Lehrer*innenbildung im Tandemformat – Eine Studie zu Effekten auf inklusionsbezogene Einstellungen und Selbstwirksamkeitserwartungen: Inclusion-related teacher education in tandem-courses – A study on the effects on inclusion-related attitudes and self-efficacy | Görich, Katja; Kassis, Wassilis ; Kunze, Ingrid ; Hollen, Magdalena; Ossowski, Ekkehard |
2019 | Inklusionsbezogene Lehrer:innenbildung im Tandemformat : eine Studie zu Effekten auf inklusionsbezogene Einstellungen und Selbstwirksamkeitserwartungen | Görich, Katja; Kassis, Wassilis ; Kunze, Ingrid ; Hollen, Magdalena; Ossowski, Ekkehard |
2013 | Laying Down the Family Burden: A Cross-Cultural Analysis of Resilience in the Midst of Family Violence | Kassis, W. ; Artz, S.; Moldenhauer, S. |
2011 | Mothers' and fathers' bookreading predicts preschoolers' development in Turkish immigrant and German families | Jäkel, J.; Schölmerich, A.; Kassis, W. ; Leyendecker, B. |
2019 | Muslime in Europa : zur Relation von Integration und Religion | Ucar, Bülent ; Walker, Vanesssa |
2013 | Rethinking Indirect Aggression: The End of the Mean Girl Myth | Artz, S.; Kassis, W. ; Moldenhauer, S. |
2014 | The importance of the parent-child relationship in understanding physical violence among teenage girls-Results of a mixed-methods study | Heeg, Rahel; Paul, Michaela; Kassis, Wassilis |