Erscheinungsdatum | Titel | Autor(en) |
2022 | An Examination of Science Achievement and School Compositional Effects in Ireland Using TIMSS Data | Nonte, S. ; Clerkin, A.; Perkins, R. |
2021 | Eigenverantwortliches Lernen in der digitalisierten Lehrer:innenbildung : Befunde aus dem Lehrprojekt "Lessons learned" an der Universität Osnabrück | Hülshoff, Andreas; Kunze, Ingrid ; Nonte, Sonja ; Reintjes, Christian ; Veber, Marcel |
2021 | Eigenverantwortliches Lernen in der digitalisierten Lehrer:innenbildung : Befunde aus dem Lehrprojekt "Lessons learned" an der Universität Osnabrück | Hülshoff, Andreas; Kunze, Ingrid ; Nonte, Sonja ; Reintjes, Christian ; Veber, Marcel |
- | Is gender role self-concept a predictor for music class attendance? Findings from secondary schools in Lower Saxony (Germany) | Nonte, Sonja ; Krieg, Maria; Stubbe, Tobias C. |
2021 | Lessons-learned : kollegiale und evidenzbasierte Lehrreflexion des ersten Corona-Semesters | Nonte, Sonja ; Veber, Marcel ; Reintjes, Christian ; Hülshoff, Andreas; Fiegert, Monika ; Görich, Katja; Große Prues, Peter; Kiso, Carolin Johanna; Kunze, Ingrid ; Sturm, Christoph |
2021 | Lessons-learned : kollegiale und evidenzbasierte Lehrreflexion des ersten Corona-Semesters | Nonte, Sonja ; Veber, Marcel ; Reintjes, Christian ; Hülshoff, Andreas; Fiegert, Monika ; Görich, Katja; Große Prues, Peter; Kiso, Carolin Johanna; Kunze, Ingrid ; Sturm, Christoph |
2021 | Lessons-learned. Kollegiale und evidenzbasierte Lehrreflexion des ersten Corona-Semesters | Nonte, Sonja ; Veber, Marcel ; Reintjes, Christian ; Hülshoff, Andreas; Fiegert, Monika ; Görich, Katja; große Prues, Peter; Kiso, Carolin Johanna; Kunze, Ingrid ; Sturm, Christoph |
2023 | Predictors of school well-being during the COVID-19 pandemic in two cities in Germany. The importance of school resources, days absent due to quarantine/isolation and home background characteristics | Grommé, Eva; Nonte, Sonja ; Reintjes, Christian |
2018 | Promoting reading attitudes of girls and boys: a new challenge for educational policy? Multi-group analyses across four European countries | Nonte, Sonja ; Hartwich, Lea; Willems, Ariane S. |