Auflistung: nach Autor Nonte, Sonja

1 bis 9 von 9 Treffer
ErscheinungsdatumTitelAutor(en)
2022An Examination of Science Achievement and School Compositional Effects in Ireland Using TIMSS DataNonte, S. ; Clerkin, A.; Perkins, R.
2021Eigenverantwortliches Lernen in der digitalisierten Lehrer:innenbildung : Befunde aus dem Lehrprojekt "Lessons learned" an der Universität OsnabrückHülshoff, Andreas; Kunze, Ingrid ; Nonte, Sonja ; Reintjes, Christian ; Veber, Marcel 
2021Eigenverantwortliches Lernen in der digitalisierten Lehrer:innenbildung : Befunde aus dem Lehrprojekt "Lessons learned" an der Universität OsnabrückHülshoff, Andreas; Kunze, Ingrid ; Nonte, Sonja ; Reintjes, Christian ; Veber, Marcel 
-Is gender role self-concept a predictor for music class attendance? Findings from secondary schools in Lower Saxony (Germany)Nonte, Sonja ; Krieg, Maria; Stubbe, Tobias C.
2021Lessons-learned : kollegiale und evidenzbasierte Lehrreflexion des ersten Corona-SemestersNonte, Sonja ; Veber, Marcel ; Reintjes, Christian ; Hülshoff, Andreas; Fiegert, Monika ; Görich, Katja; Große Prues, Peter; Kiso, Carolin Johanna; Kunze, Ingrid ; Sturm, Christoph
2021Lessons-learned : kollegiale und evidenzbasierte Lehrreflexion des ersten Corona-SemestersNonte, Sonja ; Veber, Marcel ; Reintjes, Christian ; Hülshoff, Andreas; Fiegert, Monika ; Görich, Katja; Große Prues, Peter; Kiso, Carolin Johanna; Kunze, Ingrid ; Sturm, Christoph
2021Lessons-learned. Kollegiale und evidenzbasierte Lehrreflexion des ersten Corona-SemestersNonte, Sonja ; Veber, Marcel ; Reintjes, Christian ; Hülshoff, Andreas; Fiegert, Monika ; Görich, Katja; große Prues, Peter; Kiso, Carolin Johanna; Kunze, Ingrid ; Sturm, Christoph
2023Predictors of school well-being during the COVID-19 pandemic in two cities in Germany. The importance of school resources, days absent due to quarantine/isolation and home background characteristicsGrommé, Eva; Nonte, Sonja ; Reintjes, Christian 
2018Promoting reading attitudes of girls and boys: a new challenge for educational policy? Multi-group analyses across four European countriesNonte, Sonja ; Hartwich, Lea; Willems, Ariane S.