Universität Osnabrück

Organization name
Universität Osnabrück
City
Osnabrück
Country
Germany

OrgUnit's Researchers publications
(Veröffentlichung der Organisationseinheit)

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Person:  Thomas, Oliver
Schlagwort:  Service (business)

1-15 von 15

ErscheinungsdatumTitelAutor(en)
12018Adapting Product-Service System Methods for the Digital Era: Requirements for Smart PSS EngineeringHagen, Simon; Kammler, Friedemann; Thomas, Oliver 
22020Anwendungspotenziale von Additive Repair und Refurbishment für Service-orientierte GeschäftsmodelleBrinker, Jonas; Gembarski, Paul Christoph; Hagen, Simon; Thomas, Oliver 
32019Der Kunde als Dienstleister in der Supply Chain: Akzeptanz und Gebrauchstauglichkeit von Smart-Glasses-Systemen im Self-ServiceWerning, Sebastian; Berkemeier, Lisa; Zobel, Benedikt; Ickerott, Ingmar; Thomas, Oliver 
42013Elicitation and Consolidation of Requirements for Mobile Technical Customer Services Support Systems - A Multi-Method ApproachMatijacic, Michel; Fellmann, Michael; Özcan, Deniz; Kammler, Friedemann; Nuettgens, Markus; Thomas, Oliver 
52014Integrationsansatz zum konzeptionellen Design von Product-Service SystemsÖzcan, Deniz; Kammler, Friedemann; Thomas, Oliver 
62019Introducing Smart Glasses to Logistics Services Providers: A Single Case Study from a Wholesale WarehouseBerkemeier, Lisa; Zobel, Benedikt; Werning, Sebastian; Hinrichs, Ulrike; Ickerott, Ingmar; Thomas, Oliver 
72010Konstruktion und Anwendung einer Entwicklungsmethodik für Product-Service SystemsThomas, Oliver ; Walter, Philipp; Loos, Peter
82018Konstruktion und Anwendung einer Entwicklungsmethodik für Service- UnterstützungssystemeMetzger, Dirk; Niemöller, Christina; Thomas, Oliver 
92010Laboratory experiments as evaluating method for IT artifacts – Experimental design and use case within a Product-Service-SystemThomas, Oliver ; Dollmann, Thorsten; Schlicker, Michael; Blinn, Nadine
102012Process-oriented application systems for mobile servicesBreitschwerdt, Rüdiger; Reinke, P; Sextro, M; Thomas, Oliver 
112018Structure for innovations: A use case taxonomy for smart glasses in service processesKlinker, Kai; Berkemeier, Lisa; Zobel, Benedikt; Wüller, Hanna; Huck-Fries, Veronika; Wiesche, Manuel; Remmers, Hartmut ; Thomas, Oliver ; Krcmar, Helmut
122011Supporting Technical Customer Services with Mobile Devices: Towards an Integrated Information System ArchitectureFellmann, Michael; Hucke, Sebastian; Breitschwerdt, Rüdiger; Thomas, Oliver ; Blinn, Nadine; Schlicker, Michael
132014The Impact of Augmented Reality on the Technical Customer Service Value ChainMetzger, Dirk; Niemöller, Christina; Thomas, Oliver 
142014Towards a Big Data-based Technical Customer Service ManagementÖzcan, Deniz; Fellmann, Michael; Thomas, Oliver 
152010Vorgehensmodelle des Product-Service Systems EngineeringGräßle, Marc; Thomas, Oliver ; Dollmann, Thorsten