261 bis 280 von 644 Treffer
< zurück
nächste >
Erscheinungsdatum | Titel | Autor(en) |
2021 | Identification and bioinformatic analysis of neprilysin and neprilysin-like metalloendopeptidases in Drosophila melanogaster. | Meyer, Heiko; Buhr, Annika; Callaerts, Patrick; Schiemann, Ronja; Wolfner, Mariana F.; Marygold, Steven J |
2014 | Im gesellschaftlichen Abseits | El-Mafaalani, Aladin |
2003 | Immigration policy in Italy between right of asylum and duty to work | Caponio, Tiziana; Finotelli, Claudia |
1998 | Implicit learning of perceptual and motor sequences: Evidence for independent learning systems. | Goschke, Thomas |
2016 | [Impulsreferat] Gemeinsam Verschieden : Chancen einer Interkulturellen Musikpädagogik | Barth, Dorothee |
2015 | In-Field-Labeling-HMI für automatische Klassifizierung bei der Pflanzen- und Erntegutcharakterisierung mittels bildgebender Sensordaten. | Strothmann, Wolfram; Tsukor, Vadim; Ruckelshausen, Arno |
2021 | In-vivo tracking of potassium niobate nanocrystals by means of a tunable nonlinear high energy widefield microscope | Vittadello, Laura; Klenen, Jan; Imlau, Mirco ; Koempe, Karsten; Meyer, Christian; Paululat, Achim |
2021 | Individuelle Diagnose und lernprozessbegleitende Rückmeldung im Mathematikunterricht der Grundschule. | Hagena, Maike; Besser, Michael; Blum, Werner |
2018 | Infant’s mapping of novel words onto auditory referents | Cosper, Samuel H.; Männel, Claudia; Mueller, Jutta L. |
2014 | Influences of the Pre-Heat Treatments on the Cyclic Oxidation Behavior of in 617 Supperalloy | Al-Hatab, Khalil Abdullah; Al-Bukhaiti, M. A.; Krupp, Ulrich |
2006 | Infuences on Polar Particle Precipitation | Bornebusch, J. P.; Wissing, J. M. ; Kallenrode, M. B. |
2012 | Initiativen und Impulse für die Verzahnung der Lehrerausbildungsphasen und für die Weiterentwicklung von diagnostischer Kompetenz | Fischer, Astrid; Sjuts, Johann |
2019 | Inklusionsbezogene Lehrer*innenbildung im Tandemformat – Eine Studie zu Effekten auf inklusionsbezogene Einstellungen und Selbstwirksamkeitserwartungen: Inclusion-related teacher education in tandem-courses – A study on the effects on inclusion-related attitudes and self-efficacy | Görich, Katja; Kassis, Wassilis ; Kunze, Ingrid ; Hollen, Magdalena; Ossowski, Ekkehard |
2018 | Inklusive Kunstpädagogik – potenzial- und differenzaffin | Sindermann, Michaela |
1990 | Innovation and the design of work and learning environments: The concept of exploration in human-computer interaction. | Greif, Siegfried; Keller, Heidi |
2003 | Integrating E-Learning into Modern Organisations - A Reference Model | Ahlemann, Frederik; Haas, Corinna; Hoppe, Uwe |
2008 | Integrating Lecture Recording with an LMS: An Implementation Report | Mertens, Robert; Birnbaum, Nils; Ketterl, Markus; Rolf, Rüdiger |
2002 | Integrating Segmentation and Similarity in Melodic Analysis | Weyde, Tillman |
2008 | Intermediate Scope Readings as Embedded Speech Acts | Ebert, Christian; Endriss, Cornelia; Hinterwimmer, Stefan |
2014 | Internally directed cognition and mindfulness: An integrative perspective derived from predictive and reactive control systems theory | Tops, Mattie; Boksem, Maarten A. S.; Quirin, Markus; IJzerman, Hans; Koole, Sander L. |