Auflistung: nach Typ text


Oder wählen Sie einen Buchstaben aus, um mit der Suche zu beginnen
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
261 bis 280 von 644 Treffer < zurück   nächste >
ErscheinungsdatumTitelAutor(en)
2021Identification and bioinformatic analysis of neprilysin and neprilysin-like metalloendopeptidases in Drosophila melanogaster.Meyer, Heiko; Buhr, Annika; Callaerts, Patrick; Schiemann, Ronja; Wolfner, Mariana F.; Marygold, Steven J
2014Im gesellschaftlichen AbseitsEl-Mafaalani, Aladin 
2003Immigration policy in Italy between right of asylum and duty to workCaponio, Tiziana; Finotelli, Claudia
1998Implicit learning of perceptual and motor sequences: Evidence for independent learning systems.Goschke, Thomas
2016[Impulsreferat] Gemeinsam Verschieden : Chancen einer Interkulturellen MusikpädagogikBarth, Dorothee 
2015In-Field-Labeling-HMI für automatische Klassifizierung bei der Pflanzen- und Erntegutcharakterisierung mittels bildgebender Sensordaten.Strothmann, Wolfram; Tsukor, Vadim; Ruckelshausen, Arno
2021In-vivo tracking of potassium niobate nanocrystals by means of a tunable nonlinear high energy widefield microscopeVittadello, Laura; Klenen, Jan; Imlau, Mirco ; Koempe, Karsten; Meyer, Christian; Paululat, Achim 
2021Individuelle Diagnose und lernprozessbegleitende Rückmeldung im Mathematikunterricht der Grundschule.Hagena, Maike; Besser, Michael; Blum, Werner
2018Infant’s mapping of novel words onto auditory referentsCosper, Samuel H.; Männel, Claudia; Mueller, Jutta L.
2014Influences of the Pre-Heat Treatments on the Cyclic Oxidation Behavior of in 617 SupperalloyAl-Hatab, Khalil Abdullah; Al-Bukhaiti, M. A.; Krupp, Ulrich
2006Infuences on Polar Particle PrecipitationBornebusch, J. P.; Wissing, J. M. ; Kallenrode, M. B. 
2012Initiativen und Impulse für die Verzahnung der Lehrerausbildungsphasen und für die Weiterentwicklung von diagnostischer KompetenzFischer, Astrid; Sjuts, Johann
2019Inklusionsbezogene Lehrer*innenbildung im Tandemformat – Eine Studie zu Effekten auf inklusionsbezogene Einstellungen und Selbstwirksamkeitserwartungen: Inclusion-related teacher education in tandem-courses – A study on the effects on inclusion-related attitudes and self-efficacyGörich, Katja; Kassis, Wassilis ; Kunze, Ingrid ; Hollen, Magdalena; Ossowski, Ekkehard 
2018Inklusive Kunstpädagogik – potenzial- und differenzaffinSindermann, Michaela
1990Innovation and the design of work and learning environments: The concept of exploration in human-computer interaction.Greif, Siegfried; Keller, Heidi
2003Integrating E-Learning into Modern Organisations - A Reference ModelAhlemann, Frederik; Haas, Corinna; Hoppe, Uwe 
2008Integrating Lecture Recording with an LMS: An Implementation ReportMertens, Robert; Birnbaum, Nils; Ketterl, Markus; Rolf, Rüdiger
2002Integrating Segmentation and Similarity in Melodic AnalysisWeyde, Tillman
2008Intermediate Scope Readings as Embedded Speech ActsEbert, Christian; Endriss, Cornelia; Hinterwimmer, Stefan 
2014Internally directed cognition and mindfulness: An integrative perspective derived from predictive and reactive control systems theoryTops, Mattie; Boksem, Maarten A. S.; Quirin, Markus; IJzerman, Hans; Koole, Sander L.