Thomas, Oliver

Full Name
Thomas, Oliver
 
Variants
Thomas, O
Thomas, Oliver
 
 
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Country
Germany
 
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Publications

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Person:  Fellmann, Michael

1-20 von 20

ErscheinungsdatumTitelAutor(en)
12009Documenting Models and their Relations with Semantic Wikis.Fellmann, Michael; Thomas, Oliver ; Dollmann, Thorsten
22009Process Oriented Collaboration in Grid-Environments: A Case Study in the Construction IndustryDollmann, Thorsten; Fellmann, Michael; Thomas, Oliver ; Loos, Peter; Hoheisel, Andreas; Katranuschkov, Peter; Scherer, Raimar J.
32010Produktivitätsmanagement hybrider Leistungsbündel - Auf dem Weg zu einer Produktivitätsmanagementsystematik für effiziente WertschöpfungspartnerschaftenBecker, Jörg; Beverungen, Daniel; Blinn, Nadine; Fellmann, Michael; Knackstedt, Ralf; Nüttgens, Markus; Thomas, Oliver 
42010Unterstützung von Modellierungsleistungen durch semantische TechnologienFellmann, Michael; Zarvic, Novica; Thomas, Oliver 
52010Integrierte Informationssysteme zur Unterstützung technischer KundendienstleistungenThomas, Oliver ; Krumeich, Julian; Fellmann, Michael
62011Checking the Semantic Correctness of Process Models - An Ontology-driven Approach Using Domain Knowledge and RulesFellmann, Michael; Hogrebe, Frank; Thomas, Oliver ; Nüttgens, Markus
72011Managing Changes in Collaborative Networks: A Conceptual ApproachZarvic, Novica; Fellmann, Michael; Thomas, Oliver 
82011Supporting Technical Customer Services with Mobile Devices: Towards an Integrated Information System ArchitectureFellmann, Michael; Hucke, Sebastian; Breitschwerdt, Rüdiger; Thomas, Oliver ; Blinn, Nadine; Schlicker, Michael
92011Produktivitätssteigerung im technischen Kundendienst – Ein Ansatz auf Basis des IT-gestützten MitarbeiterempowermentsBlinn, Nadine; Nüttgens, Markus; Schlicker, Michael; Thomas, Oliver ; Fellmann, Michael
102013Elicitation and Consolidation of Requirements for Mobile Technical Customer Services Support Systems - A Multi-Method ApproachMatijacic, Michel; Fellmann, Michael; Özcan, Deniz; Kammler, Friedemann; Nuettgens, Markus; Thomas, Oliver 
112014Additional Information in Business Processes: A Pattern-Based Integration of Natural Language Artefacts.Bittmann, Sebastian; Metzger, Dirk; Fellmann, Michael; Thomas, Oliver 
122014Empower Mobile Technical Customer Services (EMOTEC) – Produktivitätssteigerung durch intelligente mobile Assistenzsysteme im Technischen KundendienstThomas, Oliver ; Nüttgens, Markus; Fellmann, Michael; Krumeich, Julian; Hucke, Sebastian; Breitschwerdt, Rüdiger; Rosenkranz, Nadine; Schlicker, Michael; Özcan, Deniz; Peris, Martina
132014Nachfragebestimmte Spezifikation und Konfiguration mobiler Anwendungssysteme zur Steigerung von Produktivität und Empowerment im Technischen KundendienstFellmann, Michael; Kammler, Friedemann; Reinke, P; Matijacic, Michel; Schlicker, Michael; Thomas, Oliver ; Nüttgens, Markus
142014Towards a Big Data-based Technical Customer Service ManagementÖzcan, Deniz; Fellmann, Michael; Thomas, Oliver 
152015Lebensmittelindustrie 4.0 – Cyber-physische Produktionssysteme zur sicheren und unverfälschbaren DatenverarbeitungThomas, Oliver ; Zarvic, Novica; Brezl, Jörg; Brockschmidt, Michael; Fellmann, Michael
162015Managing Internal Control: Designing a Wiki-based Information System for Continuous Process AssuranceKiesow, Andreas; Fellmann, Michael; Zarvic, Novica; Thomas, Oliver 
172017Digitale Plattformstrategien als Treiber der Dienstleistungsflexibilisierung im Maschinen- und AnlagenbauThomas, Oliver ; Kammler, Friedemann; Özcan, Deniz; Fellmann, Michael
182018Introduction to the Special Issue on Smart Service EngineeringThomas, Oliver ; Nuettgens, Markus; Fellmann, Michael
192018Business Processes Modeling Recommender Systems: User Expectations and Empirical EvidenceFellmann, Michael; Zarvic, Novica; Thomas, Oliver 
202018Process Modeling Recommender SystemsFellmann, Michael; Metzger, Dirk; Jannaber, Sven; Zarvic, Novica; Thomas, Oliver